Ares, Xoves 19 de Setembro de 2019

VeraneAres 2019

El BNG de Ares denuncia que la Xunta privatiza el centro de día
17 Octubre 2011 11:02
El grupo parlamentario del BNG presentó una enmienda de adicción a la Proposición non de Lei presentada por el PSOE y debatida en el Parlamento gallego en la que se demandaba la apertura del centro de día de Ares. La enmienda del BNG proponía que «se garantise a apertura coa xestión directa do centro, así como que se garantise o funcionamento da totalidade das corenta prazas do mesmo». Finalmente, informó el BNG, los populares votaron en contra.

Con la enmienda, el Bloque pretendía «de garantir a xestión do centro dentro do Consorcio Galego de Servizos Sociais, que foi a condición na que o Concello cedera os terreos para a construcción do centro, en lugar de optar pola concesión do servizo á empresa privada».

El BNG también lamenta que desde el remate de las obras del centro, en abril del pasado año, «o goberno municipal non exercese unha vixiancia do proceso de adxudicación e se adicase a unha sorte de tirapuxa coa Xunta simplemente polo feito da apertura mesma das instalacións». «Mágoa pois que agora se pretende ofrecer como conquista o feito de que logo de 18 meses se conceda o permiso para o enganche de electricidade».

NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA
16-10-2011