Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Miercoles 13 de Novembro de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesNovembro
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
La Plataforma en Defensa da Sanidade denuncia la falta de personal en período estival
22 xullo 2011 10:17
“Non se están a cubrir as substitucións de médicos de familia nin persoal de enfermaría nos centros de saúde, algúns deles viron reducida a súa plantilla ao 50%”, denunció ayer Lois Méndez, portavoz de la plataforma SOS Sanidade Pública en la que se integra la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública en Ferrol. Lo hizo durante una rueda de prensa en la que estuvo respaldado por los representantes políticos de PSOE, EU, BNG y Terra Galega, entre los que se encontraban los alcaldes de Ares y San Sadurniño, así como por los representantes sindicales de CIG, CCOO y UGT.
Asimismo destacó especialmente la situación de los pediatras y puso por ejemplo las localidades de Cariño y Ortigueira, donde se comparte a este profesional, al igual que en Mugardos y Ares. En este último municipio comol en otros de la zona costera, “non hai médicos desprazados para atender o incremento de poboación que sufren estas vilas no verán o que obriga a que se despracen aos servizos de urxencias provocando un colapso”, señaló.
Insistió en el cierre por las tardes del verano del servicio de cita previa que se suma a los ya anunciados de Medicina Interna y Pediatría. “É a primeira vez que se pechan servizos no Área sen atender a obras ou reformas”, denunció Lois Méndez.
Estas medidas, según señaló, forman parte de una campaña dirigida a convencer a la población de que el actual modelo sanitario es insostenible “e favorecer a xestión privada dos servizos sanitarios”. La Plataforma en Defensa da Sanidade Pública está llevando a cabo una recogida de documentos de los usuarios afectados por las listas de espera que “amosan unha realidade moi diferente. A metodoloxía empregada para estes resultados non avala a realidade”, señaló.

NOTICIA DE DIARIO DE FERROL
22-07-2011
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares