Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Martes 15 de Octubre de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesOctubre
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
Historias del plató de Redes
07 xullo 2011 10:16
El elenco de «Padre Casares» narra su convivencia con los vecinos de Ares

Hay más Redes televisivas que las de Eduardo Punset. En el pequeño pueblo del municipio de Ares ya se está grabando la cuarta temporada de la serie Padre Casares. Los vecinos de Redes han aprendido a convivir con las exigencias que implica el rodaje cada vez que su pintoresca localidad se transforma en Louredo (bueno, en Santo Antonio de).

El elenco de esta serie coral valora el esfuerzo y la paciencia de los vecinos. Los actores cruzan entre los residentes perdiendo su verdadero nombre. Porque para los vecinos solo existen los personajes. «Ao principio todo era un acontecemento ?dice Avelino González, Miñato en Padre Casares?; cando se dicía ¡Silencio! ata as cans calaban, pero co tempo eran máis normais as interrupcións». «A xente en Redes é moi amable e sobre todo moi paciente. Temos unha relación moi agradable con eles», añade.

Con él coincide Gonzalo Rey, el sacerdote don Crisanto. «Algún ata me ten convidado a subir á súa lanchiña para me amosar a ría», recuerda. «Son moi saudadores e incluso cando ven que alguén da serie tarda moito en ir por alí preguntan se ten problemas de saúde», explica el veterano actor.

Además de la excelente sintonía con la gente, el elenco de Padre Casares reconoce que les ha tocado grabar los exteriores «nun auténtico paraíso». Hasta tal punto que una de sus actrices, Fina Calleja (Moncha), optó por veranear quince días en Redes el año pasado. «Tiñamos pensado ir a Menorca cando de súpeto vin que os cativos se lanzaban a auga dende o pantalán e me dixen: ??¿Por que ir tan lonxe se isto xa é o paraíso???», recuerda. Minutos después descubrió una casa que se alquilaba. «Tomei aquilo como un sinal e alugamos. Pasamos uns días fantásticos».

Su compañera Covadonga Berdiñas (Puri) no ha llegado a alquilar casa, pero en verano frecuenta la playa de Redes. «Cando me ven, dinme que a terra tira... teñen razón». La actriz recuerda momentos muy divertidos a la hora del maquillaje en el centro social, donde coincidió en varias ocasiones con el ensayo de un grupo de boleros. «Algunha vez estiven máis de media hora cantando con eles».

Antonio Durán, Morris, que interpreta al alcalde de Louredo, guarda una anécdota institucional. «Antes incluso de comezar a gravar, recibín unha carta a nome de Edelmiro Ferreira, a miña personaxe. Era do alcalde de Ares, que me estaba a propoñer unha alianza entre os dous concellos. Fíxonos moitísima graza», recuerda Morris.

A Mercedes Castro (Amelia) la verdadera dueña de la rectoral la invitó a ver su cocina, donde comprobó que es muy parecida a la del plató.

Los actores han visto cómo ha crecido la cultura audiovisual del pueblo en estos años. «Antes había que explicarlles que non podían moverse dun plano, hoxe xa son uns expertos», dice Ana Santos, a quien todos los vecinos llaman Elsa.

LA VOZ DE GALICIA, 7 de xullo de 2011
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares