Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Xoves 02 de xullo de 2020
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesxuño
2021
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
El Corpus de Ares, interés turístico de Galicia
27 Abril 2011 10:32
El Concello de Ares recibió ayer una comunicación de la Comisión de Valoración de Festas de Galicia, dependiente de la Consellería de Cultura e Turismo, en la que «acordou por unanimidade estimar favorablemente a solicitude presentada pola administración local para obter da celebración das Alfombras do Corpus deste municipio a declaración de Festa de Interese Turístico de Galicia». La decisión se tomó en la reunión que los miembros del organismo mantuvieron el pasado 7 de abril y ahora deberá ser el Consello de la Xunta el que ratifique esta distinción.

Por su parte, el alcalde de la localidad, el socialista Julio Iglesias, mostró su satisfacción por la resolución de la Consellería de Cultura e Turismo, que reconoce «o esforzo de centos de persoas que cada ano, dende semanas antes da celebración da festa do Corpus, traballan na colleita e minuciosa preparación das alfombras que engalanan as principais rúas e prazas da vila durante esta festa e polas que pasa a procesión». El regidor también destacó que este nombramiento era uno de los grandes objetivos de su equipo.

Además, desde el Concello destacan que una vez que el Consello de la Xunta confirme la resolución de la Comisión de Valoración de Festas de Galicia, la celebración de las alfombras florales de Ares «pasará a integrar os circuitos turísticos da Xunta-Turgalicia», lo que le otorgará presencia en las diferentes ferias turísticas en las que participe este organismo y «poderá acceder a subvencións específicas para este tipo de celebración, cuxo interese pasa con creces as fronteiras do municipio».

NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA
27-03-2011
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares