Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Miercoles 13 de Novembro de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesNovembro
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
Iglesias acusa a la Xunta de mentir a la comunidad educativa para "apañar uns votos de forma sucia"
11 Abril 2011 10:48
El alcalde aresano, Julio Iglesias, acusó ayer a la Xunta de “mentir a toda a comunidade educativa” con el din de “apañar dunha forma sucia e torticeira uns votos”. El regidor local criticó las declaraciones del secretario general de Educación, Jesús Oitavén y de la diputada autonómica Natalia Barros, en las que se aseguraba que el Concello negó hasta en seis ocasiones a la Xunta los terrenos para ampliar el CPI Conde de Fenosa.
Iglesias subrayó sobre el proceso que “todos os feitos están perfectamente documentados” y aseguró que “por moito que agora o PP pretenda facer disto un asunto de campaña electoral e apañar algúns votos mentindo, toda a comunidade educativa coñece o proceso e sabe que a única que se negou a ampliar o colexio foi a propia Xunta, a pesares de que desde un principio o Concello demandou a construcción do aulario de Infantil”. Desde el consistorio se incide en que se pusieron sobre la mesa los terrenos necesarios, “primeiro os do aparcadoiro e despois, trala negativa de Educación a esta proposta técnicamente viable, os anexos ao centro”. Estos últimos, señalan desde el consistorio, fueron objeto de una modificación puntual que está pendiente del visto bueno de la Xunta, paso previo para que el Concello pueda ceder el suelo.
Iglesias asegura que “a manipulación do goberno da Xunta chega a cotas que rozan a desfachatez”, indicando que desde la toma de posesión del PP tanto él como la comunidad educativa solicitaron en numerosas ocasiones reuniones con el conselleiro de Educación, Jesús Vázquez, –las dos últimas, este mes– para abordar el tema. El regidor lamentó que por el momento no obtuviesen respuesta alguna.
Además, el alcalde aresano recordó que el pasado 11 de marzo la comunidad educativa del centro y los grupos políticos locales rechazaron la construcción de las aulas prefabricadas ahora anunciadas por Educación, tal y como en su día hiciera el pleno local.
El alcalde apuntó que la Xunta sí se opuso a la solicitud del equipo de gobierno para celebrar un pleno en las aulas localizadas en los semisótanos del edificio, donde reciben clase los alumnos de segundo ciclo de Infantil. “A propia consellería considera que o que é válido para os pequenos non o é para os políticos”, lamentó el regidor local, que incidió en que seguirá trabajando en colaboración con la comunidad educativa para agilizar la ampliación del CPI Conde de Fenosa.

NOTICIA DE DIARIO DE FERROL
10-04-2011
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares