Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Miercoles 13 de Novembro de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesNovembro
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
La Xunta redactará el anteproyecto para ampliar el CPI Conde de Fenosa
11 Abril 2011 10:41
La Consellería de Educación anunció ayer que iniciará “de forma inmediata” la redacción de un anteproyecto técnico de la ampliación del CPI Conde de Fenosa. La decisión viene motivada, aseguran, porque “o Condello aínda non cedeu os terreos para a construcción do aulario, o que fai imposible que a Consellería encargue a redacción do proxecto”.
El secretario general técnico de la Consellería en el Parlamento, Jesús Oitavén, recordó que la falta de espacio en el centro “é un problema herdado desde o curso 2006-2007” y arremetió contra el consistorio aresano criticando que “en catro anos e medio o Concello aínda non cedeu os terreos precisos, pese a térselle solicitado desde a Xunta en seis ocasións, tres delas nesta mesma lexislatura”. Asimismo, Oitavén aludió al “empeño do alcalde de Ares, Julio Iglesias, en ubicar o novo aulario de Infantil nos terreos do aparcadoiro, a pesar de que en cinco ocasións o xefe da unidade técnica informou negativamente esta reiterada proposta municipal porque o espazo do centro non admite máis densidade”.
Desde la Consellería de Educación se recordó que en los dos últimos años de gobierno del PP en la Xunta se celebraron seis reuniones sobre el tema, “o que demostra a vontade da Consellería en por solución á falta de espazo no centro”.
Jesús Oitavén anunció que la Xunta prevé materializar su compromiso con el alumnado del CPI Conde de Fenosa, concretándolo en dos acciones. Además de iniciarse los trabajos para redactar el anteproyecto técnico de la ampliación del colegio, desde la Xunta se anunció que “no caso de que o Concello non chegase a ceder os terreos con tempo para a construcción, a Consellería instalaría un aulario prefabricado ao comezo do próximo curso para que os alumnos poidan asistir ás clases”.
La diputada autonómica Natalia Barros apuntó al respecto que la situación actual es fruto de la “incapacidade do Concello por resolver definitivamente unha ubicación urbanística dos terreos necesarios para a construcción das novas aulas de Infantil”. Además, Barros recordó la existencia de informes desfavorables “á proposta do alcalde socialista do Concello de Ares de situar un novo centro nunha parcela onde se ubica o aparcamento”.
La diputada del PP destacó que el crecimiento poblacional del municipio en los últimos años derivó en un claro incremento de las aulas de Infantil y aseguró que el regidor local “non fai máis que poñer atrancos en lugar de procurar os terreos axeitados para a ampliación do CPI Conde de Fenosa”.

NOTICIA DE DIARIO DE FERROL
09-04-2011
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares