Ares, Venres 06 de Decembro de 2019

añomesDecembro

XORNADAS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Voltan as batallas entre feneses e aresanos este fin de semana coa V Festa Vikinga
28 xullo 2010 09:53
O vindeiro sábado 31, a partir das 18.00 horas, os vikingos de Río Castro atracarán os seus barcos no porto de Redes, coa intención de protagonizar un ano máis unha das batallas máis coñecidas da comarca.
Tras catro edicións, a cruzada dos vikingos feneses e os piratas aresáns reunirá de novo a tódolos veciños que se preparan estos días para secuestrar a un redeño e voltar co rehén a Río Castro (Limodre) onde se celebrará a vitoria.
Despois de tanta loita os combatentes e veciños poderán disfrutar dunha pantragruélica churrascada na parroquia fenesa na que se inclúe viño, postre e, de agasallo, unha camiseta e unha pañoleta vermella a cada asistente en honra ós Vikingos do Río Castro. Todo por un prezo de 18 euros. Os interesados que queiran asistir á cea terán que inscribirse previamente no bar do lugar “O Emigrante”.
Os veciños poderán desfrutar das batallas entre redeños e aresanos e, ademáis, se divertirán coa boa música que reinará no Río Castro. Así, un dos membros da asociación “Os vikingos do Río Castro”, José Miragalla, afirma a importancia de seguir promovendo “este evento que cada ano congrega a máis dun milleiro de persoas”. Por isto, este ano a organización apostou forte pola música encargada de amenizar a noite vikinga contando cun cartel no que o popular grupo de rock arxentino Súper Ratones serán os protagonistas da noite, sen esquecer ós ferroláns Black Jacks e os veteranos Los Zares, entre outros.
A comisión organizadora fixo fincapé tamén no cometido de previr os problemas de aparcamento polo que habilitaron unha finca de máis de 250 metros cadrados na que caben máis de 300 vehículos co obxectivo de evitar as aglomeracións que puidesen ocasionarse.
Deste xeito espérase un gran éxito desta nova edición da invasión vikinga do Río Castro. Aínda así os piratas de Redes non se ían a quedar de bruces cruzadas polo que devolverán o golpe semanas despois. A venganza por parte dos corsarios redeños celebrarase o vindeiro 21 de agosto que será cando intenten recuperar de forma simbólica ó rehén que intentarán secuestrar esta fin de semana os feneses.
Sen dúbida o férreo traballo que realizan sendas organizacións é o motor que permite levar a cabo estas festas que comezaron coma unha broma privada, conseguindo fondos grazas ós veciños e a propia autofinanciación, e dende fai varias edicións o Concello de Fene colabora coa organización “Vikingos do Río Castro” para levar a cabo semellante batalla festiva.

27-07-2010