Ares, Domingo 17 de Novembro de 2019

añomesNovembro

O Concello suscribirá un convenio con Gestión de Mecenazgo para a instalación de torres-quiosco en areais do municipio
06 Maio 2008 10:06
O Concello de Ares asinará proximamente un convenio con Gestión de Mecenazgo, S.L., polo que dita compañía, que financia con cargo aos orzamentos de patrocinio e mecenazgo de grandes empresas proxectos de tipo social, cultural, deportivo e outros de interese público, dotará a varios areais do municipio de torres-quiosco de cara á tempada estival.
O equipo de goberno solicitou a instalación destas estructuras nas praias de Seselle-Raso e Chanteiro (as de Ares xa dispoñen deste servizo), e agora está á espera de, por unha banda, confirmar o número de torres e ditas ubicacións e, por outra, de poñer data á sinatura do documento. Segundo se recolle no borrador, Gestión de Mecenazgo manifesta o seu interese polo proxecto consistente na dotación, colocación e mentemento de torres-quiosco por un período de dez anos en areais do municipio de Ares.
Neste sentido, será a empresa a que se responsabilice do custe da actuación, que se realizará con cargo a un ou varios patrocinadores designados previamente pola compañía e cuxo nomeamento será notificado ao Concello. En canto ás labores de mantemento, Gestión de Mecenazgo elixirá á empresa que manterá en perfecto estado as estructuras cada tempada durante os anos de vixencia do convenio, tendo esta última o dereito en exclusiva na venta de produtos que comercialice, se así se acorda entre as dúas partes.
As torres-quiosco son estructuras ecolóxicas que se integran no medio ambiente no que se ubiquen e sen agredilo. Son desmontables e están feitas en madeira tratada. Na parte superior, estará o socorrista que vixíe a praia en cuestión, mentres que a inferior será utilizada para gardar os aparellos de ditos vixiantes ou terá funcións de quiosco.
Ao Concello de Ares, segundo consta no convenio, correspóndelle facilitar a toma dos puntos de luz imprescindibles para o seu correcto funcionamento, dispor do lugar axeitado de almacenamento das estructuras ao remate de cada tempada e xestionar os permisos e licenzas correspondentes perante a Demarcación de Costas.
Con esta iniciativa, o equipo de goberno pretende introducir nos areais de Ares un servizo que axuda a incrementar a seguridade dos bañistas, ademais de dotalos dun elemento de valor estético que a Unión Europea ten en conta á hora de conceder as Bandeiras Azuis.