Ares, Xoves 19 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

O Concello iniciará a recollida de aceites usados grazas ao convenio que asinará con Protección Medioambiental
02 Maio 2008 10:04
O Concello de Ares, a través da área de Medio Ambiente, porá en marcha un sistema de recollida selectiva de aceites fritos usados para a súa posterior reciclaxe, grazas ao convenio que o goberno local asinará en breve coa empresa Protección Medioambiental S.L.
Esta medida, que xa foi aprobada en Xunta Local de Goberno, ten como obxectivos o de diminuir a importancia do aceite usado como refugallo, permitindo alonga-lo período da vida útil dos vertedoiros, colectores, depuradoras, etc., e reduci-lo impacto ambiental deles. A través do convenio, que asinará o alcalde, Julio Iglesias, e algún responsable da empresa, establécese o procedemento que se seguirá ata acadar tódolos obxectivos que se buscan con dita iniciativa.
Así, a recollida de aceite frito usado, que poderá proceder da elaboración e transformación de alimentos en hospitales, hostalería, colexios ou comunidades de veciños, entre outros, basearase na utilización de contenedores de cor gris de 28 centímetros de ancho por 60 de alto e 50 kilos de capacidade. Éstes, segundo adiantou a concelleira de Medio Ambiente, Ana Fernández Coira, estarán instalados nos centros sociais das parroquias e lugares do municipio, como son Chanteiro, Cervás e Caamouco, así como na Alianza Aresana e no propio Consistorio, na vila de Ares.
Ademais, Protección Medioambiental achegará a todos aqueles establecementos que o precisen e comunidades de veciños que estean dispostas a colaborar nesta recollida envases ou garrafas para almacena-lo aceite usado.
Tamén será esta empresa a que, sen custe algún para o Concello, poña os medios técnicos e humanos que se precisen para a recollida dos contenedores, cuxa frecuencia será determinada polo enchido dos mesmos e polas necesidades dos establecementos xeneradores dos refugallos. En todo caso, Protección Medioambiental garante a prestación do servizo sempre que a compañía sexa requerida polos locais de hostalería ou comunidades de veciños adheridas á iniciativa.
A empresa, así mesmo, o equipo técnico terá a obriga de realizar o mantemento, a limpeza, reparación ou substitución dos contenedores, ao tempo que establece ou seu compromiso sobre a posterior utilización dos aceites fritos usados, que se adicarán exclusivamente á súa reciclaxe con fins industriais.
Pola súa banda, o Concello porá en marcha as campañas axeitadas para concienciar aos cidadáns e informará das normas para acadar unha correcta selección e recollida.
O convenio de colaboración é por dous anos, prorrogable por período anuais agás que unha das partes o denuncie ou manifeste a súa vontade de introducir no mesmo cambios substanciais. Ademais, o documento contempla a creación dunha Comisión Mixta, que estará constituida por representantes das dúas partes e que se reunirá, polo menos, unha vez ao ano. O obxecto de dita comisión non é outro que o de aplicar e desenvolver o convenio, así como resolver calquera dúbida que se poida plantexar.
Con esta iniciativa, o equipo de goberno de Ares segue apostando pola recollida selectiva e a protección do medio ambiente; un traballo iniciado dende o principio do mandato e que xa está dando os seus froitos.