Ares, Venres 06 de Decembro de 2019

añomesDecembro

XORNADAS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

A Xunta confirma ao alcalde que axilizarán o saneamento na vila coa máxima calidade técnica
25 xuño 2010 11:37
O conselleiro de Medio Ambiente, Agustín Hernández, mantivo na tarde de onte unha reunión co alcalde de Ares, Julio Iglesias –foi este último quen a solicitou– na que analizaron a situación das obras de saneamento que a Xunta está a levar a cabo na zona norte da ría de Ares e na sur da de Ferrol, co obxectivo de mellorar as condicións ambientais e a calidade das augas na marxe esquerda da ría. Hernández comprometeuse a axilizar a reposición das canalizacións que se están a realizar no concello de Ares e a facelo coa máxima calidade técnica. Así mesmo, o conselleiro recordoulle ao rexedor local a magnitude da obra que se está a levar a cabo, cun total de 38 quilómetros de colectores, polo que pediu de antemán comprensión polas molestias que se van a causar aos veciños.
Pola súa banda, o alcalde comprometeuse a axilizar o expediente de expropiación para poder completar a execución da depuradora de Chanteiro. Hernández transmitiulle ao rexedor que ademais da rede de abastecemento e saneamento de Chanteiro, a Xunta está disposta a incluír dentro das súas previsións a curto prazo o abastecemento á parroquia de San Pedro de Cervás, completando así este servizo imprescindible para esta zona do municipio de Ares.

Pleno > Noutro orde de asuntos, o rexedor aresán lamentou que no pleno municipal, celebrado onte, o BNG pedira a través dunha moción que se aceleren os traballos da EDAR, “sen ter en conta as demandas dos veciños”, dixo Iglesias. A iniciativa saíu adiante cos votos do BNG, PP, NAL e o edil non adscrito.

Noticia de Diario de Ferrol
25-6-2010