Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Sábado 20 de xullo de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesxullo
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

VeraneAres 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Actualidade
El gobierno de Ares inaugura la plaza de la Iglesia
01 xuño 2010 15:59
El alcalde de Ares, el socialista Julio Iglesias, acompañado por todos los componentes del grupo de gobierno, inauguró ayer por la mañana la plaza de la Iglesia. Su reforma, que contó con una inversión de 152.223 euros por parte de la Diputación Provincial y de 300.000 de la Consellería de Política Territorial del anterior ejecutivo de la Xunta, fue una de las principales actuaciones llevadas a cabo durante el presente mandato. Las obras, ejecutadas en tres fases, fueron realizadas por la empresa Xestión Ambiental de Contratas.

En este sentido, la actuación contempló, entre otros trabajos, «a supresión da dobre dirección de vehículos dende a rúa María á de San Andrés e a eliminación do vial que vai paralelo á fachada noroeste da igrexa, creando unha ampla zona axardinada en substitución da isleta anterior», explican fuentes municipales, que agregan: «Tamén procedeuse ao traslado da fonte de pedra situada na parte posterior da igrexa, quedando á mesma altura do templo, e recuperouse o río Cachorra, instalando unhas cristaleiras que permiten ver o paso do caudal por debaixo da praza. Finalmente, modificouse o alumeado con luminarias asimétricas pechadas e levouse a cabo o soterramento das liñas de media tensión».

Además, el Concello acabó la obra con la colocación «dunha estatua que recorda a Hermelinda, unha muller xa finada e moi coñecida no pobo por vender xornais polas rúas da vila durante moitos anos».

La calle Anxos

Poco después de estar en la plaza de la Iglesia, los representantes del gobierno local aprovecharon para dar un paseo por la calle Anxos, un vial que también ha sido objeto de mejoras y que aprovecharon para inaugurar de forma oficial. En este caso, la intervención de urbanización «afectou ao tramo comprendido entre a propia igrexa e o mercado». Las obras supusieron una inversión de 221.289 euros, de los cuales la Xunta aportó 154.902 y el Concello la partida restante, y consistieron «na pavimentación da rúa, a dotación de mobiliario, e a mellora e reposición do alumeado e do tendido eléctrico e telefónico».

NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA
01-06-2010
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares