Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Domingo 15 de Setembro de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesSetembro
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

VeraneAres 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
«A sociedade xa non ten obxecto porque todo o mundo se desfixo do gando e non hai continuidade»
07 Febreiro 2008 14:38
Con toda una vida dedicada al agro, Juan Manuel Doval es hoy en día el socio más antiguo de la recién desaparecida cooperativa agroganadera de Cervás. «A sociedade foi creada como un seguro para o gando. Pero xa non ten obxecto porque todo o mundo se desfixo do gando e non hai continuidade», alega el experimentado trabajador.
Doval recuerda con pena los buenos años del cooperativismo local: «Fundouse como sociedade gandeira e había xente de Cervás, Chanteiro, Lubre, Ares e de parte de Mugardos». Cuenta el aresano que, en sus primeros años, la entidad disponía de «un ou dous técnicos que facían de veterinarios». Después, en torno a los años cincuenta del siglo pasado, la figura del médico animal se instauró en la cooperativa. «Foinos obligando pouco a pouco a pasar pola súa consulta, e apareceu tamén a inseminación artificial», prosigue el ganadero. Posteriormente, en 1969, con Francisco Pita como presidente se fundó la cooperativa que se conoció en Ares hasta el año 2005. Entonces se produjo el momento más gris de su carrera: «Decidimos vender os bens pola pouca continuidade das parroquias nas cuestións do campo», recuerda.
Corrobora Julio Iglesias que «cuando era pequeño, se hablaba de la riqueza agrícola y ganadera de Cervás durante la República». Incluso el inmueble recién adquirido por el Concello (con una ayuda de 90.000 euros aportada por la Consellería de Presidencia) se empezó a construir en 1970 con el sudor de los propios vecinos de la parroquia. «Traballamos domingos e festivos», recuerdan los cooperativistas.
Ahora, el Concello mantiene su promesa de no olvidar el trabajo de este colectivo, «sexa cal sexa o uso que lle demos ao almacén», según dijo el propio Julio Iglesias.
NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA
07-02-2008
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares