Ares, Martes 16 de xullo de 2019

Actualidade
Ferrolterra despídese do Entroido
18 Febreiro 2010 05:52
Co tradicional Enterro da Sardiña a comarca puxo onte o punto e final ó Entroido. En municipios como Fene ou Ares, onde o Mércores de Cinza foi festivo, viviuse unha xornada de festa que incluiu, ademais da queima de entroidos desfiles de comparsas, disfraces e sobretodo moita troula.

Fene celebrou onte o festival de comparsas. Catorce agrupacións procedentes de toda a comarca encargáronse de animar a tarde cos seus cánticos cheos de ironía e humor. O xornalista da Radio Galega, Pichi Varela, exerceu de mestre de cerimonias. Ademais, a última hora da tarde tivo lugar a queima do Entroido, que puxo o punto e final á festa no municipio. A orquestra Os Trovadores encargouse de animar a noite.

En Ares as rúas enchéronse de máscaras, pasarrúas, paiasos e todo tipo de animación. Houbo tamén premios para os traxes máis orixinais e chocolate quente e orellas para os veciños. Co enterro da sardiña na praia os aresáns despedíronse de Don Carnal.

Pontedeume dixo tamén adeus onte ó Entroido. Desde pola mañá e ata máis aló das nove da noite sucedéronse as actividades para despedir por todo o alto a festa.

Ultramar > En Ferrol, o Enterro da Sardiña trasládase ata o barrio de Ultramar. Será mañá a partir das 20.30 horas. Ademais, e aínda que o Entroido xa rematou, ó longo da vindeira fin de semana son moitas as asociacións culturais e veciñais que continúan organizando festas de disfraces para os seus socios. Así, a AVV O Cruceiro de Valón celebra mañá, ás once da noite, un baile de máscaras. Estará amenizado por Joselo.

18-02-2010