Ares, Miercoles 16 de Octubre de 2019

añomesOctubre

A troula espallouse pola comarca, que se despide esta tarde de Don Carnal
18 Febreiro 2010 11:47
Aínda que a maioría dos concellos xa festexaron por todo o alto o Entroido, hoxe a troula todavía continúa en varios municipios da comarca.

En Ares e Fene o Mércores de Cinza é festivo, precisamente por elo hoxe estes concellos viven o seu día grande. En Ares o desfile con pasarrúas, disfraces, paiasos e zancudos sairá as cinco da tarde da Porta do Sol para rematar na Praza da Constitución. Haberá premios para os mellores traxes e tamén degustación de doces típicos destas datas. Ás 20.30 horas queimaranse na praia todos os antroidos. Fene reúne a catorce comparsas no festival que se celebra a partir das seis da tarde na praza do Concello. O xornalista da Radio Galega Pichi Varela será o encargado de presentalo. Ás 20.30 horas terá lugar a queima do Entroido e de seguida a festa continuará coa orquestra Os Trovadores.

En Pontedeume choran hoxe a morte de Don Carnal. A partir das doce do mediodía os veciños velarán ó morto que pola tarde levarán en procesión polas rúas da vila para incinear ás 20.30 horas. Ademais, no Centro de Maiores de Caixa Galicia, organizan a partir das catro da tarde un baile de Entroido amenizado polo músico Tito. A festa incluirá chocolate con churros.

Neda tamén se despide esta tarde do Entroido. Ás seis da tarde na praza do Mercado reúnense as ANPAS e asociacións do Concello para o Enterro da Sardiña.

17-02-2010